Publicidad
Comunicación · 5 de Diciembre de 2013. 11:02h.

El PPC denuncia la "pedagogía del odio" de TV3

Rafa López recuerda episodios como cuando en 2010 se coló una diana al PP en 'Ventdelplà'

El diputado del PPC, Rafa López, ha puesto ejemplos para denunciar la "pedagogía del odio" de TV3 y ha reprochado al consejero de la Presidencia, Francesc Homs que haga "listas negras" de periodistas, en referencia a las acciones legales que el Gobierno tomará contra Intereconomía y 13TV.

López ha preguntado a Homs si "es o no pedagogía del odio cuando el 25 de noviembre de 2010, en un capítulo de Ventdelplà, TV3, exhibió pintadas en un muro las siglas del PP dentro de una mira telescópica, o cuando en un vídeo de las juventudes del CDC emitido por TV3, un personaje que representa a España le roba la cartera a otro personaje que representa Catalunya"

También ha recordado que "en un programa de radio, el ex director de TV3 Joan Oliver afirmó que 'los españoles son españoles, y son chorizos por el hecho de ser españoles', o cuando en una asamblea, el fundador de de CDC Ramón Bagó dijo que 'tenemos el enemigo dentro de nuestras fronteras, ¿cómo podemos aguantar a esta gente del PP?".

"Y estos son sólo algunos de los múltiples ejemplos que podríamos poner hoy", ha afirmado el diputado popular, que ha preguntado a Homs si "llevará este caso al Consejo del Audiovisual de Catalunya". "No lo hará porque para usted hay buenos y malos", sentenciado.

Imagen de 'Ventdelplà' con la diana
Publicidad
Publicidad

42 Comentarios

Publicidad
#13 BEJOTA, BCN, 11/12/2013 - 21:23

DURANT ANYS ,TOTA CATALUNYA HA ESTAT PLAGADA DE PINTADES COM"PUTA ESPANYA".L'ODI VE DE LLUNY.ARA ,ESCUPIR ALS CLIENTS DEL 70% DEL MERCAT CATALÀ ARREU DE L'ESTAT,TINDRÀ CONSECUENCIES NEGATIVES PER CAT.

#12 Rosa, Barcelona, 10/12/2013 - 12:31

Uffff que cansino que es todo esto !!!! Os dais cuenta ???

#10 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 15:39

no és pedagogia de l'odi des del moment que són reaccions molt moderades a actes espanyolistes que sí estan basats en l'odi.
Em sembla molt greu que tinguin els collons comparar les anècdotes mencionades amb els atacs que se'ns fa des de Madrid dient-nos nazis com a resposta a haver dit "prou".

#10.1 jordi, barcelona, 05/12/2013 - 16:05

Quines penques, tu també. Una diana, dir lladres, xoriços (així, en general, als espanyols), reventar Espanya, matar-los...reaccions molt moderades?

#10.2 Jordi, ,, 05/12/2013 - 16:29

La pedagogía del odio más evidente es justificar el odio.

#10.3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 16:32

Lo dels xoriços, les balances fiscals demostren que és cert, i no és cada espanyol en particular però sí el conjunt. Lo de rebentar espanya, és exactament l'estratègia de Lopez Tena: potser la paraula no és políticament correcta, però descriu que vol acabar amb l'estat espanyol com a tal.

#10.4 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 16:34

lo de la diana amb "PP" és una pintada en una paret, que estic segur que els analistes del PP han hagut de revisar mars i muntanyes per trobar-la. Lo de "els hauriem de matar" és una reacció contra la ràbia i impotència davant els atacs espanyolistes en un moment donat.

#10.5 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 16:53

#10.2

Jordi,
suposo que intentes demostrar que faig pedagogia de l'odi per què justifico el que tu entens com a odi, quan l'únic que faig és analitzar les coses i qüestionar-m'ho tot, lo rebat el teu argument per basar-se en una premisa falsa.

#10.6 jordi, barcelona, 05/12/2013 - 16:55

De les balances fiscals hi ha massa coses a discutir com per dir xoriço i lladre a ningú.

A més, algú, sigui català o no, que cotitza poc i paga poc irpf perquè guanya poc és un xoriço pel que cobra molt?

#10.7 Jordi, ,, 05/12/2013 - 16:58

No sabes lo que dices.
No tienes 2 dedos de frente.

#10.8 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 17:03

#10.6

jordi,
efectivament que hi ha coses a discutir: mètodes de càlcul, neutralització, ... i és un debat molt interessant, però no he trobat ni un sol argument que desbanqui "l'espanya ens roba".

#10.9 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 17:04

Efectivament qui cobra poc paga menys % d'irpf, i rep les mateixes prestacions en teoria que qui paga més. Però no serveix com a argument contra l'espoli fiscal, ja que una persona que cobri el mateix a Barcelona i a Badajoz, el de Barcelona pagarà més i rebrà menys.

#10.10 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 17:05

#10.7

Jordi,
per què no tinc "2 dedos de frente"? Per plantejar-me les coses o per no estar d'acord amb tu?

#10.11 Jordi, ,, 05/12/2013 - 22:47

Tú no te planteas nada. Suletas siempre la primera chorrada que se te ocurre para justificar lo injustificable.

#8 PP no sou benvinguts a Catalunya, franquistes, Lleida, 05/12/2013 - 14:34

La diana del PP reflecteix la realitat de Catalunya. Els anticatalans i nostàlgics del franquisme no sou benvinguts i mereixeu cap respecte, perquè sou els primers en no respectar Catalunya i els catalans. Prou fer-vos la víctima i parlar de la constitució, quan els franquistes vau votar tots un NO.

#8.1 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 15:41

exacte. Ara el modus operandi espanyol és girar causes i conseqüències, fer servir qualsevol resposta al seu odi com a atac i fer-se les víctimes. Estem en una guerra, en aquest cas dielèctrica, i el bàndol espanyolista juga brut, com sempre.

#8.2 jordi, barcelona, 05/12/2013 - 15:51

Llavors no es pot estar fora del vostre bàndol i no ser espanyolista?

Els que creiem que els nacionalismes, en el millor dels casos, són una collonada, a quin bàndol ens apuntem?

Es pot pensar que pintar una diana així és una bretolada que fa vergonya i no ser del PP?

#8.3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 16:29

El nacionalisme entès com a supremacia de la teva nació sobre les altres no és només una collonada, sino molt perillós com la història demostra.

Però cal analitzar les actituds dels nacionalistes espanyols i catalans. No tens per què apuntar-te a cap bàndol però sí tenir esperit crític.

#6 MITRE, ARGENTINA, 05/12/2013 - 13:28

Uff!!... cuantas verdades, el mayor castigo para este Gover es que jamás será absuelto por su conciencia.

#6.1 Joan, Barcelona, 05/12/2013 - 14:35

Argentina? Que ets un genocida pro Videla que dóna suport a l'espanyolisme del PP, falange i c's? Déu els cria i el feixisme els junta..

#6.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 15:43

Mitre,
verdades? ara resulta que la resposta (molt moderada en la majoria de casos, cal afegir) a atacs espanyolistes és fomentar l'odi? A veure si us adoneu que només fan servir això com a arma per fer-se les víctimes, quan en realitat són conseqüències del seu odi cap als Catalans.

#6.3 MITRE, ARGENTINA, 05/12/2013 - 17:03

Uds no valoran la libertad que gozan aquí, no saben lo que es un ESTADO represor y de tortura, Uds no tienen idea de lo que es sobrevivir solo se dedican a decir tonterías con sus boquitas de Harvard, Uds no saben vivir? lloran mucho y mucho y no dan pena! solo fatiga al resto que si desea vivir.

#6.4 ambaixadorCAT, Bristol, figueres, 05/12/2013 - 17:35

#6.3


Segurament és veritat que hi ha casos pitjors d'opressió que l'exerceix l'estat espanyol contra Catalunya, però això no la justifica.

#6.5 MITRE, ARGENTINA, 05/12/2013 - 18:03

#6.4

Seguramente?? no lo dude caballero. #6.1
Le ruego que no me relacione con asesinos y formas de entender la vida; no banalice gratuitamente corzo.

#6.6 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 05/12/2013 - 20:49

#6.5

MITRE,
on veus que hagi banalitzat res, jo? En cap moment t'he relacionat amb cap assassí! Aquest comentari si que no me l'esperava. Estàvem parlant civilitzada-ment, però ja veig que tot el que digui serà utilitzat en contra meva, i si no em tregiverseras las paraules per utilitzar-ho.

#6.7 MITRE, ARGENTINA, 05/12/2013 - 22:17

ambaixadorCAT. Si observa, verá que el comentario al se refiere es para #6.1

Joan, Barcelona, a Ud le respondo: #6.4
Seguramente?? No lo dude caballero. Señor/a, (no sé) las batallas se gana bajo el Sol, la Luna y las estrellas, delante del ordenador, nunca podrá ver el horizonte. Mis respetos.

#6.8 bb, bcn, 07/12/2013 - 21:10

¿Que no sabemos lo que es un estado represor? ¿Pero tú eres tonto? ¿Y el franquismo qué?