Publicidad
Comunicación · 3 de Mayo de 2013. 12:15h.

"¡Esto no se puede tolerar!"

Tertulianos de RAC1 se enfadan por los "franquistas" del PP y los "terroristas" de ERC

Los tertulianos de El món a RAC1, Ernest Folch y Esperanza García, han discutido después de que el primero dijera que el PP era "franquista" y la segunda replicara que ERC "era Terra Lliure". Ambos se han indignado por las declaraciones del otro.

Según Folch, el PP "emana del franquismo" y "todavía no ha pedido perdón" por la dictadura. "Su presidente murió con honores cuando fue un ministro de Franco que firmó sentencias de muerte", ha añadido, además de pedir "juicios" y "prisión" para los culpables.

García, por su parte, se ha enfadado: "es intolerable que se diga que el PP no es democrático. ¡Hasta aquí hemos llegado! ¡Esto no se puede tolerar!". "A mí no me oirás nunca decir que ERC era Terra Lliure, cuando es una realidad", ha añadido en este sentido.

"Pero qué tonterías estás diciendo?, replicó Folch, además de defender que "ERC acabó con Terra Lliure. Gracias a gente como Àngel Colom se acabó el terrorismo en Cataluña. Y si no lo sabes, vete a leer libros de historia!".

Los dos tertulianos
Publicidad
Publicidad

69 Comentarios

Publicidad
#36 Lo Palleter, Tgn, 05/05/2013 - 03:44

Em pensava que a les tertúlies de RAC1 no havia ningú més tonta que la Gemma Galdón, però veig que si, l'Esperanza García encara ho és més... veure per creure! Aquests de RAC1 cada dia es llueixen més amb els seus fixatges espanyolistes bordeline! //*//

#35 GERARD DE SARRIA, BCN, 04/05/2013 - 23:20

B, jota quan votem ja ens contarem...no et preocupis..respectaras els resultats....?

#34 BEJOTA, bcn, 04/05/2013 - 14:29

A Catalunya hi ha un 34% d'independentistes, segons el CIS

Segons el darrer Baròmetre del CIS, que s'ha publicat aquest divendres, un 33,7% dels catalans creuen que Catalunya hauria de ser "un estat independent".

#34.1 pep, manresa, 04/05/2013 - 16:47

Un 34% enfront d'un 12%, si als demés el CIS no els hi fa la preguinta no es poden comptar ni en un sentit ni en un altre.
El CEO ja la va fer la pregunta, i el resultat va ser de 54 a 22 pel què fa als vots decidits, la resta queda pel dia d'anar a votar, però ja pots veure per on va la cosa

#34.2 spain is over, botswana, 04/05/2013 - 21:02

Quan a totes les enquestes la pregunta s'ha fet amb només dues opcions de resposta, independència si o no....puja fins a un 50% d'indepes enfront d'un 30% d'unionistes....bye bye spain

#34.3 BEJOTA, BCN, 06/05/2013 - 19:11

PEP:BEN AVIAT ,ELCEO ,PUBLICARÁ QUE'L 99% DE LA GENT ,VOL L'INDEPENDENCIA. I TANT !EL QUE PAGA MANA,OI?

#33 don Pelayo, Barcelona, 04/05/2013 - 10:03

Folch, es de agradecer que ERC acabara con Terra Lliure fichandolos para su partido y convertiendolos en demócratas...pero no hay que agradecer al PP que en España todo el voto ultraderechista vaya a un partido democtatico de centrodereha llamado Partido Popular y no a un Frente Nacional ?

#33.1 pep, manresa, 04/05/2013 - 19:32

Ja, per això el Fraga i l'Aznar eren clients habituals de "casa Pepe", i per això el fatxa que regenta el negoci n'està tan orgullós.
Que no cola, col.lega, t'ho diré en el teu idioma:
Aunque la mona se vista de seda, mona se queda.

#32 Ramon de les olives, Barcelona, 04/05/2013 - 08:38

I quan demanarà perdó ERC pel cop d'Estat de Companys?

#32.1 Papaflesa, Marianske Lazne, 04/05/2013 - 10:54

oliveta, això de llegir en pio moa i cesar vidal no t'ajudarà gaire per ser una persona de profit

#32.2 Moles, Les Ardenes, 05/05/2013 - 14:17

ramón no et culpem, ets el que ets i no es pot demanar més.

#32.3 Ramon el aceituno, Sant boi, 05/05/2013 - 23:24

T'has oblidat la medicació avui o la teva tara és irreversible?