Publicidad
Comunicación · 19 de Diciembre de 2012. 18:37h.

Huelga 'preventiva' en TV3

Los trabajadores convocan un paro parcial el día de la firma del pacto de legislatura

Huelga 'preventiva' en TV3

Mensaje emitido por TV3 para alertar de la huelga

TV3, el 3/24, Esport 3 y TV3.cat han dejado de emitir en directo este miércoles, entre las 16:00 y las 18:00 horas, como consecuencia de la huelga convocada por los trabajadores de TVC.

Este es el tercero de los seis paros parciales previstos por el comité de empresa, y secundados por la gran mayoría de los trabajadores que votaron en referéndum.

Los trabajadores protestan así contra los recortes y contra la negativa de la dirección de TVC de negociar el contrato programa.

Durante el paro no se ha emitido la programación en directo del día y se han ofrecido espacios grabados. Así, por ejemplo, en lugar del magazine Divendres se ha visto el programa especial sobre La Marató.

Publicidad
Publicidad

51 Comentarios

Publicidad
#13 Eduardo González Palomar, Manlleu, 20/12/2012 - 22:58

Nada nuevo bajo el sol en Cataluña... los mimados de TV3 también se quejan.

#12 BEJOTA, BCN, 20/12/2012 - 19:49

ÉS MOLT SENZILL:NO HI CALÉS PER SUBVENCIONAR -HO TOT PER MAJOR CLORIA DE LA TRIBU NACIONALISTA.

#12.1 Terraxa, Terrassa, 21/12/2012 - 08:39

No és un tema exclusiu català, i molt menys nacionalista. El cost de RTVE ha estat i és també BRUTAL
És el resultat de les cessions de successius governs davant del holding periodístic dels mitjans públics, que cedeixen el control al govern de torn a canvi de millors condicions.


#11 mariap, bcn, 20/12/2012 - 09:04

Una cosa estarem d´acord és que són més importants els hospitals, educació, pagar la dependència, tractament a menors i centres penitenciaris que no veure la tele, no? Ho sento, pero TV3 tal com està és insostenible. No hi ha diners, que no ho veieu?

#11.1 Lomik, nòmada, 20/12/2012 - 09:46

Però per pagar a l'exèrcit, a l'església i als borbons sí que n'hi ha oi?

#11.2 mariap, bcn, 20/12/2012 - 11:34

Evidentment que no, pero aquest article va de TV3 i de TV3 estem parlant no? S´ha de prioritzar els diners que hi hagi i abans es menjar i tenir un sostre, que veure la tele (això és extensiu per a totes les teles i radios públiques d´espanya, catalunya, ceuta, badajoz......)

#10 leo, barcelona, 19/12/2012 - 22:41

Una huelga preventiva. De que?

Una pena que no haya sido durante telediario.

Con el fin del dinero publico es el todo el sector auidovisual catalan (privado incluido) que se va a la m... No hay dinero para tanta gente ni tantos productos "locales" e inexportables. Esto es un negocio no una ONG!

#10.1 Joan, Barcelona, 19/12/2012 - 23:30

Leo, vas equivocat. La televisió púiblica no és un negoci, ni aquí ni arreu. És un servei públic, que garanteix una oferta millor i més digna que les televisions privades.

#10.2 Teresa, Mataró, 20/12/2012 - 11:23

Una cosa és que no sigui negoci, Joan, i una altra de ben diferent és llençar cada any 365 milions, tant com tota la Sanitat catalana, per mantenir 3.000 funcionaris a 63.000 euros que no tenen feina perquè els que finalment treballen són les seves productores "privades" que també les paguem apart.

#10.3 Terraxa, Terrassa, 20/12/2012 - 13:08

Sí que és un negoci, sí, .... un negoci,.... per uns quants.
Estem pagant fortunes a programes "captius", programes que no poden migrar a cap altre mitjà.
A TV3 no opera la llei de l'oferta i la demanda.
És una "merienda de negros" insultant per al contribuient.

#9 sempre falacies sobre TV3, Barcelona, 19/12/2012 - 20:30

Aquesta vaga fa molts dies que estava prevista. Si ha coincidit amb el dia de la signatura del pacte ha estat casualitat. Ah, i no ha afectat gens als TN.
I els que cobren aquest sou són els directius endollats pels partits. Els treballadors "normals" no ho cobren pas, ni s'hi acosten !!!!

#9.1 andrea, Barcelona, 19/12/2012 - 20:56

ah, els "3.000 treballadors normals" (no pencar és normal?) no heu acumulat un deute de 2.000 milions d'euros a raó de 63.000 euros per funcionari i any?... les productores privades les comptes a part?... t'ho dic perquè també les vostres productores "privades" també les paguem nosaltres, falaci.

#9.2 Joan, Barcelona, 19/12/2012 - 23:29

3000 treballadors? i no penquen? alguna prova que no sigui invenció i campanya de calúmnies a favor de no se sap qui?. Ara cobren 63.000 euros?. Les productores provades són negocis particulars que no tenen a veure amb la plantilla. Teniu alguna idea del que costa fer televisió?

#9.3 carles, manresa, 20/12/2012 - 01:15

Andrea canvia de fonts d'informació. A TV3 actualment hi ha 1800 treballadors, no pas 3.000. I el deute ja es va eixugar fa un anys, ara no es pot generar deficit. I el sou que dius el deuen cobrar 4 privilegiats. I les productores privades son alienes al personal. S'han retallat treballadors i sous

#9.4 Terraxa, Terrassa, 20/12/2012 - 08:45

Televisió de Catalunya té una plantilla de 2.133 treballadors. La despesa de personal és de 97.074.845 € .
Això vol dir que el salari brut mitjà anual dels treballadors en nòmina de TVC és: 45.511
Són dades públiques.
El dèficit no es va "eixugar", es va PAGAR amb els nostres calers.

#9.5 jordi, abrera, 20/12/2012 - 11:08

Terraxa abandona la demagògia i el teu odi visceral cap a TV3. La plantilla de TV3 ja no és de 2133 treballadors pq van acomiadar tots els temporals. I la mitjana de sou q dones no és correcta i totalment manipulada, Fas la mitjana amb els sous de directius i alts carrecs. Aq no és el sou mitjà.

#9.6 Gemma, ja n'hi ha prou, 20/12/2012 - 11:27

No només genereu un dèficit monstuós superior als 350 milions d'euros anuals (com tota la Sanitat catalana junta) sinó que en 30 anys seguits d'inflar la plantilla (a la qual paguem 2 vegades, mitjançant les vostres productores "privades") heu generat un deute acumulat de 2.000 MILIONS d'euros.

#9.7 ant1789, barcelona, 20/12/2012 - 12:56

respecte al sou mitjà dels treballadors de TV3, puc confirmar que la xifra dels 45.000 a l'any de sou brut és correcta. els sous van des dels 35.000 als 130.000 en xifres arrodonides, i a això cal afegir tots els extres que cobren per conceptes com:
flexibilitat de jornada, nits fora, directes, etc.

#9.8 antònia, barcelona, 20/12/2012 - 13:06

el sou mitjà és al voltant dels 50.000 brut a l'any. van des dels 35.000 als 130.000 aproximadament. a part hi ha els plusos com :
flexibilitat horària, directes, nits fora, hores extres, etc, etc, etc

#9.9 Terraxa, Terrassa, 20/12/2012 - 13:07

Jordi, saps què és una mitjana?
Doncs és clar que s'han d'incloure els directius!!, que potser no són assalariats?
Però bé, si taaaaant et molesta, mirem el conveni.
Guaita!, administratius salari base conveni: 25.000 euros bruts anuals.
Això no ho cobren en CAP altre entitat pública.

#9.10 pere, badalona, 21/12/2012 - 05:13

No podeu dir més mentides juntes i manipulades. Quin deficit de 350 m? si tv3 té prohibit fer deficit. El presupost de tv3 suposa el d'una setmana de la Sanitat. Sí, una setmana. I que parleu de sous de 50.000 euros. Fals. I, a més, afegiu extres, però com es pot tenir tanta mala fe. Mentiders!