Publicidad

CiU y ERC pactan un "grupo de trabajo" sobre la Corporación

Nueva etapa en la CCMA

Pujol y Rovira, entrando en directo en el TN desde el Parlament

El acuerdo definitivo entre CiU y ERC incluye cinco grupos de trabajo, entre ellos uno dedicado exclusivamente a la Corporació Catalana de Medios Audiovisuales (CCMA).

En el momento de la firma de este acuerdo, las dos partes firmantes han acordado constituir cinco grupos de trabajo, "atendiendo a la complejidad de algunas de las políticas sectoriales a tratar, para que se debatan y consensúen el posicionamiento para hacer efectiva la estabilidad parlamentaria".

Entre estos grupos destaca uno dedicado sólo a la CCMA. El resto de grupos estarán dedicados a cuestiones sobre Educación, Salud, Función Pública y Universidades.

El documento, además, establece una serie de mecanismos de supervisión y control para evitar un nuevo 'Dragon Khan', como fue el tripartito: un Comité Permanente de Estabilidad del que formarán parte los presidentes de los grupos de CiU y ERC, una Comisión de Coordinación Parlamentaria, un Grupo de Trabajo de Presupuestos, de la Consulta y de Trabajo sectorial.

Publicidad
Publicidad

10 Comentarios

Publicidad
#1 Ramon, pel desembra calor porta mal pitjor, 19/12/2012 - 16:15

No fotis que hi ha tres nous presentadors als Telenotícies?... i què en farem dels altres 2.997 funCiUnaris 63.000euristes, si hem de continuar pagant, per partida doble, les 200 productores privades d'uns "treballadors" que no hi ha manera de fer-los pencar?.

#1.1 Terraxa, Terrassa, 19/12/2012 - 18:25

45.000 bruts anuals, 2.133 treballadors.
63.000 és el total cost amb la SS.
2 legislatures sense CiU que no han solucionat el tema.
I ara, pel que es veu, tampoc hi ha ganes (tampoc en van tenir abans).

#1.2 mireia, barcelona, 19/12/2012 - 19:15

terraxa, et descuides de l'altre miler de "treballadors" de les cata-ràdios, corporaCiUns, CACs i altres fundaCiUns de les CCMAs. (i no et compto els que van amb audi i xofer, també a càrrec nostre, per no parlar de les productores, que també les paguem, i dels 2.000 milions de deute acumulat).

#1.3 Danielo, bcn, 19/12/2012 - 22:42

Els treballadors que diu en teraxa inclouen tota la CCMA. RTVE: 6.500 treballadors. Pressupost CCMA: 275 milions aprox. Pressupost RTVE: uns 900 kilos. Costa el mateix fer tv per 40 milions d'espanyols que per 7 milions de catalans. Hores d'emissió de TVE en Català?

#1.4 Joan, Barcelona, 19/12/2012 - 23:34

Mentida sobre mentida repetida goebbelsianament fins a la sacietat. No són 3000, no 63.000 euristes, res a veure dels treballadors amb les productores. Si voleu tancar Tv3 digue-ho ja, però menys demagògia antidemocràtica.

#1.5 Joan, Barcelona, 19/12/2012 - 23:36

Terraxa si vols esborrem TV3 del mapa i els 30 anys amb la feina que han fet. T'estimes més TVE, T5, A3? .

#1.6 Joan, Barcelona, 19/12/2012 - 23:38

Mireia : el CAC res a veure amb la CCMA : baralla't amb el Parlament i si vols, elimina'l. Els de l'Audi i el xofer són els quefes : baralla't amb ells, no amb els treballadors. Les productores : un cop més, no tenen res a veure amb els treballadors.

#1.8 com, com...?, barcelona, 20/12/2012 - 14:13

63.000 eurista jo...? Però això com ho conteu, bi-anualment, tri-anualment, o què?

#1.9 Terraxa, Terrassa, 20/12/2012 - 23:57

Danielo,
1. estàs confonent pressupost amb aportació pública
2. Efectivament RTVE és un monstre més gran que la corpo (aportació pública 2012=331).
3. La meva opinió és la mateixa per a TOTS els mitjans públics: SOBREN

#1.11 Terraxa, Terrassa, 21/12/2012 - 08:34

No, Danielo, no,
TVC: 2.133
CatR: 427
La Marató de TV3: 9
CCMA: 47
Això ja suma 2.616, i no sé si em deixo cap altra cosa.
Si la xifra de TV3 és bèstia, la de CatR és... bé, no hi ha adjectius per a descriure-ho