Publicidad
Comunicación · 15 de Febrero de 2013. 10:31h.

'Polònia' compara Urdangarin con un "cerdo"

Durante un gag donde los monarcas intentan encontrar un nuevo marido a la infanta Cristina

El programa Polònia de TV3 ha comparado Iñaki Urdangarin con un "adorable cerdo" durante el programa de este jueves donde el rey Juan Carlos (Toni Albà) y la reina Sofía (Mireia Portas) intentan encontrar un nuevo marido a la infanta Cristina (Mónica Pérez).

En un gag del espacio de sátira política, la reina le pide a la infanta que le refresque la memoria: "¿qué me dijiste? Que te querías divorció de Urdangarin o que no?". Tras recibir una respuesta negativa por parte de su hija, Sofía dice que "nosotros tampoco queremos que te separes de ese adorable cerdo que está hundiendo nuestra familia".

Durante la cita en el palacio de La Zarzuela, los monarcas intentan convencer a la infanta que deje a su marido. Para ello le presentan a su "primo" que lleva escrito el nombre de Cristina en el pecho y le ponen los papeles del divorcio dentro del plato, pero la infanta termina abandonando la cena.

Una imagen del gag
Publicidad
Publicidad

22 Comentarios

Publicidad
#12 carme, osona, 17/02/2013 - 11:00

De l'arbre caigut tothom en fa llenya.

Encara que no estigui de moda, continuo defensant la presumció d'innocència. I EXIGEIXO una justícia digne i independent.

NONEMBE

#11 BEJOTA, BCN, 16/02/2013 - 17:23

URDANGARIN ÉS TANT LLADRE I CORRUPTE COM ELS PUJOLS,ETC.LO DE PORC ,ÉS COSA DE TV3 .NO DÓNA PER MÉS... TV3 ÉS :UN ORGANISME(SUBVENCIONAT) PER CREAR RANCUNIA I ODI A TOT EL QUE NO SIGUI NACIONALISME.

#11.1 Publi Corneli Scipió, Reus, 17/02/2013 - 15:53

No escrius exactament el mateix però és molt semblant a un comentari anterior, no et deu agradar gens TV3, no es una televisió perfecte però no és un organisme que serveix per crear odi, jo me la miro i no m'ha inculcat odi contra ningú, que no t'agradi i per molt que ho repeteixis no és el que dius

#11.2 BEJOTA, BCN, 19/02/2013 - 16:32

POT SER EL ODI ÉS MASSA... PERÓ ES DEDICAN A ADOCTRINAR EN CLAU NACIONALISTA.EL CAS ÉS QUE LA PAGUEM TOTS PER OBLIGACIÓ I UNA QUOTA D'AUDIENCIA DEL 11%..

#10 lector_333, Barcelona, 16/02/2013 - 16:02

No l'han comparat, simplement li han dit porc, adjectivant un altre adjectiu, directament. El gag ha estat força be!

#9 Syra, Barcelona, 16/02/2013 - 11:52

Fa 3 o 4 dies vaig llegir al Confidencial que LA CAIXA havian ofert els 5 milions d' euros, i sense cap mena d'interès els primers anys a la parella Urdangarin i a la Cristina. Dic això perquè després de tenir tants i tants privilegis i diners sense cap esforç encara ha tingut la barra d'estafar...