Publicidad
Comunicación · 30 de Enero de 2014. 09:03h.

Segunda huelga en la CCMA

Los trabajadores protestan porque les quieren recortar el sueldo

Segunda huelga en la CCMA

El 3/24 informa de la huelga

Los trabajadores de Televisió de Catalunya (TVC) y Catalunya Ràdio han convocado una huelga de 24 horas -la segunda en una semana-, en protesta por las propuesta de la dirección de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) de nuevos recortes salariales. 

El paro ha comenzado esta medianoche, a las 0.00 horas, y se prolongará durante todo el jueves. La previsión es que en estas 24 horas se emitan reposiciones y programas 'enlatados', aunque sí habrá unos servicios informativos mínimos.

'El matins' ha ofrecido un edición reducida de 8.00 a 8.30 horas, así como los 'Telenotícies migdia' -el lunes los trabajadores impidieron que se realizara- y 'Telenotícies vespre' de 20 minutos. El canal 3/24 realizará boletines informativos de 10 minutos, cada media hora, mientras que el Esport3 ofrecerá los mismos contenidos que TV3. 

Los trabajadores de Catalunya Ràdio también han convocado una huelga de 24 horas este sábado, 1 de febrero, para "seguir demostrando la oposición de la plantilla a la postura de la empresa en negociación".

Publicidad
Publicidad

49 Comentarios

Publicidad
#26 Rupi, Banyeres del Penedès, 30/01/2014 - 19:49

Bona tarda a tothom,
si la gent de TV3 i Catràdio fan vaga és per a reclamar el dret de tot treballador a percebre allò que te signat per contracte i mes quan s'ha robat ja un 30% d'aquest sou i s'està moltes vegades per a sota de la mitja. Ara hem dieu allò que us doni la gana.
Salut!!

#26.1 Terraxa, Terrassa, 31/01/2014 - 20:26

Fan vaga per exigir uns privilegis als que no tenen absolutament cap mena de dret.
Que la Generalitat regali la TV3 i CatRàdio al comitè d'empresa (i que retiri l'aportació pública, és clar)
Són tan llestos (i són tants) que segur que se'n sortiran.
Vinga Rupi, que pots ser president !!!

#25 narcisa, i demà, per sopar, vaga de TV3, jajjs, 30/01/2014 - 18:51

"segona vaga", diu, jajjs, però si en porten com 63.000, una per cada euro que ens foten, jajjs.

#24 paula, matadepera, 30/01/2014 - 18:18

QUINS COLLONS !!!!!!!!!!!!

COM A TOTHOM, LA MAJORIA TAMBE TENIM MOLTS PROBLEMES I NO ENS PODEM PERMETRE EL LUXE DE FER VAGA.

#23 The Punisher , Girona, 30/01/2014 - 15:04

Para los trabajadores de TV3 que se dedicaron a cubrir todos los eventos de caracter indpendentista como la cadena humana esa... Ya os está bien, seguid votando al Sr. Mas y Junqueras que llegareis lejos... Y por favor seguid votando por la independencia esa que vereis donde vais a parar.

#22 The Punisher, Girona, 30/01/2014 - 15:02

Lo que tendrian que hacer, es cerrar TV3 y punto... Como Canal 9... Indemnizar a sus trabajadores y con la prestación del paro arreglado... La Generalitat dará 225.000.000 Euros para TV3. Donde está el dinero? A si, los directivos lo tienen y los trabajadores puteados.

#22.1 Terraxa, Terrassa, 30/01/2014 - 15:32

I els que et deixes: Canal Sur, RTVE, IB3, etc.
I per cert, el treballador que MENYS cobra a TV3 nivell A (auxiliar de magatzem i ordenança) té com a salari anual brut -base- conveni: 23.401,98
O sigui que NO tot és un problema de directius.
I si és així, que ho regalin al comitè d'empresa!!

#22.2 ei, terraxa...!, barcelona, 01/02/2014 - 23:10

...deixa ja de donar dades de l'any de maricastanya, que sobre aquestes dades que tu fas servir ja han aplicat un 30% de descompte... I volen aplicar entre un 30 i un 40% més... Per estalviar?... Doncs no, només per poder despatxar més fàcilment i poder externalitzar-ho tot! Aleshores els nous...

#22.3 ei, terraxa...!, barcelona, 01/02/2014 - 23:12

treballadors cobraran la tercera part, i la diferència se l'enduran els que manen... Aleshores, el contribuent pagarà menys...? Ni parlar-ne!! Al contribuent li costarà el mateix O MÉS!!! Perquè la tv3 li costarà més o menys el mateix i a més hi haurà més de 1000 persones més cobrant atur.!