Publicidad
Comunicación · 27 de Junio de 2012. 11:36h.

Sharon Stone consdera los toros "la poesía de este país"

La actriz afirma que es "un símbolo" de España

La actriz Sharon Stone visitó el programa 'Hay una cosa que te quiero decir', de Telecinco, donde fue entrevistada por Jorge Javier Vázquez. Stone, durante la entrevista, admitió su amor por las corridas de toros.

"Sé que a ti no te gustan, pero a mi me encantan los toros", le dijo al presentador del espacio, Jorge Javier Vázquez. "Llevo mucho tiempo luchando contra los toros y llega Sharon Stone y me dice que le gustan. He perdido la batalla", replicó Vázquez.

La actriz, sin embargo, insistió que los toros "es parte de la cultura histórica y de los símbolos del país. Simplemente es la poesía de este país". La cuestión se zanjó con un pulso que ganó Stone.

Un momento del programa
Publicidad
Publicidad

19 Comentarios

Publicidad
#10 Cigronet, SFG, 28/06/2012 - 10:05

Ara veig què és la poesia per aquesta desgraciada.
El seu cervell el té en l'entrecuix, altrament no s'entén. Bé sí que s'entén: És ianqui. Està tot dit.

#9 Gerard, Barna, 28/06/2012 - 09:02

Ens podem imaginar com deu ser la prosa.
També he de dir que tot el que digui aquesta gran hispanista mentre creua les cames, jo m'ho crec amb una fe religiosa.

#8 Ramon, Barcelona, 27/06/2012 - 17:22

No deixa de ser curiós que ens ho valorin des de fora (el cas de França i dels toreros francesos és paradigmàtic). Jo, personalment, ho trobo un espectacle sublim; però has de saber mínimament el que hi ha darrera i el que representa. I ara ...no m'insulteu massa (hi ha gent que argumenta insultant)

#8.1 LLCR59, Banyoles, 27/06/2012 - 19:24

Trobes un espectacle sublim, un espectacle de mort?.
Qué et semblaria si fessin pagar entrada per veure com funciona un escorxador?.
O posats a ser més bèsties. Perqué no demanes que retrasmeteixin les execucions dels presos ela EEUU?.
Qué "representa" per tu la tortura i la mort d'un ser viu?.

#8.2 Cigronet, SFG, 28/06/2012 - 10:08

Vos deveu ser un d'aquells que va trobar com un fet i esdeveniment èpic entre els més èpics, la mort d'óssos i elefants a mans del criminal del borbó, oi ???

#8.3 Fran, Llinars, 28/06/2012 - 16:14

Deixal´s Ramon. Ells ben saben que si el toreig fos cosa identificativa amb el catalanisme be que dirien que es ben maco i tal, pero no, ells prefereixen no veure cap indici d´allò que argumenten a la festa del cargol quan els fregeixen vius en mig d´una festa.

#7 Trinity, BCN, 27/06/2012 - 13:45

una manera molt refinada de dir-los salvatges a la cara