Publicidad
Comunicación · 2 de Noviembre de 2011. 18:23h.

Telecinco, segunda cadena más vista pese a las bromas anticatalanas

TV3 consolida su liderazgo con casi un 14% de cuota

Telecinco, segunda cadena más vista pese a las bromas anticatalanas

Imagen de Sálvame de Telecinco

Telecinco ha sido la segunda cadena de televisión más vista en Cataluña durante el mes de octubre, a pesar de las bromas anticatalanas en algunos programas de la emisora​​. TV3, por su parte, se ha consolidado en el liderazgo.

Durante el mes octubre, la cadena autonómica catalana ha llegado al 13,7% de cuota, y ha liderado la audiencia 15 de los 31 días del período, en que ha habido un incremento de la media de consumo televisivo hasta los 255 minutos por persona y día.

Según datos de Kantar-media, TV3 ha obtenido en octubre un 13,7% de cuota, con una ventaja de 1, 4 puntos en relación con Tele 5, la segunda cadena clasificada en este ranking de las cadenas generalistas, con 12,3%.

En tercer lugar se sitúa TVE, con el 10,7%, en el cuarto, Antena 3, con el 10,6%, en el quinto, Cuatro, con el 5,3% y en el sexto, La Sexta, con el 4,5%. Por su parte, La 2 ha obtenido el 2,4% y el 33, el 1, 6%.

Por grupos empresariales, el de Televisió de Catalunya lidera la cuota, con el 18,9%. Además de los datos de TV3 y el 33, porcentajes de cuota que los canales temáticos de TVC han obtenido en octubre son: el canal infantil y juvenil Super3/3XL, el 1, 5%, el canal de noticias 3 / 24, el 1, 1% y el canal Esport3, el 1%. Con este 1% de cuota, el Esport3 se consolida como el canal temático deportivo más visto.

Los otros grupos empresariales han tenido de cuota: el de Tele 5 (Gestevisión), el 17,1%, el de Antena 3, el 16,7%, el de Televisión Española, el 16,2%, el de La Sexta , el 7%, y el de Sogecable, el 5,9%.

Publicidad
Publicidad

29 Comentarios

Publicidad
#14 Jordi, Manresa, 03/11/2011 - 11:58

El nivell cultural de la xusma que mira telesinco, és tan baix, que no se n'adonen que els insulten.
Per desgràcia, Catalunya està plena de gentussa d'aquesta mena.

#14.1 Luca, bcn, 03/11/2011 - 12:11

aquesta gentussa i xusma es te nóm, es diu: catalans.
despres hi ha alguns que li diuen "de socarrell" i altres que nomes diuen catalans, a secas.

#13 Josep Ma., Terrassa, 03/11/2011 - 10:55

Catalunya és el país del món amb un % més alt de ciutadans "desubicats", que vol dir que viuen en un país que ni el senten com a propi, ni l'estimen i per tant no el defensen, en canvi fan el joc al país opressor i s'alinean emb lo que irradía aquest. Es el càncer de Catalunya.

#13.1 Luca, bcn, 03/11/2011 - 11:30

i la soluciò a un problema aixi es diu, normalment, neteja etnica.
o igual ni lo sabes.
Tu dirás.

#12 Cartanya, bcn, 03/11/2011 - 09:17

A Catalunya tenim moltes persones que com a les pel?lícules de Hitchcock, tenen una doble personalitat. Per les respostes, que aquí tenim, TL5, no els insulta a ells, però entenen que si, que o fan als catalans, per tan no o son, però si parles amb ells i els negues que o siguin, s`emprenyant.

#12.1 Víctor, Reus, 03/11/2011 - 10:18

Cataluña parece un manicomio. Los psicópatas, paranoides y obsesos campan a sus anchas. Y luego se creen tan listos que van dando lecciones a los demás.

#12.2 Luca, bcn, 03/11/2011 - 10:48

Catalunya es una regió/territori/CCAA com cualsevol altre: eterogenea.
N'hi ha de tot.
El que passa es que a molts no li agrada gens aixo, i es dedican a repartir carnets de catalanitat.

#12.3 Cartanya, Bcn, 03/11/2011 - 12:53

#12.3Mira:

ja tenim un que sa enfadant, per el model de català que practica, com si ser català fos a hores convingudes. L`altre ens diu que no te paranoies d`identitat, però no diu el que es, nosaltres si saben el que som:Catalans.

#11 Culeamuerte, Las Corts, 03/11/2011 - 09:08

Si el 45% de los catalanes es mega independentista .... Purqué sólo TV3 tiene una cuota del 14%? Purqué????. Purqué no se llena el Camp Nou cuando juega la selecció catalana?? Por no hablar de la de balonmano, etc. Purqué salió media Bcn cuando ganó España el Mundial? Purqueeeeeeeee???.

#11.1 Papaflesa, Camí d'en Kane, 03/11/2011 - 09:20

media bcn, ruc? van sortir uns quants killos i prou.
el camp nou no s'omple perquè la gent està fins als c. dels partits de costellada. si juguéssim partits oficials com la 'coja' veuries la diferència.

#11.2 Cartanya, bcn, 03/11/2011 - 09:23

#11.11Els

catalans,som independentistes, però no tontos. Si vas a un espectacle esportiu vas per veure un bon espectacle, a veure quan dels teus anirien a veure, futbol, basquet, o altres, per jugar amb Sierra Leona o Letònia. Caprichi!!!

#11.3 Quizás los independistas no ven la tele..., BCN, 03/11/2011 - 20:12

Si te conformas con mirar las estadísticas de quienes miran la tele... te saldrá que el castellanohablante monoilingüe tiene un nivel intelectual a la altura de telecinco, mientras que el independentista no necesita television para alimentar sus inquietudes intelectuales.

#10 Terraxa, Terrassa, 03/11/2011 - 08:25

Almenys no és pública.
En canvi, encara que no miris TV3, la pagues.
I a preu d'or.
Exactament 338 milions a l'any ens costa la corpo.
Aquesta broma em sembla de molt més mal gust i molt més anticatalana que qualsevol altra que pugui haver fet Telecinco.

#10.1 Cartanya, bcn, 03/11/2011 - 08:50

10#1

la TV3, la paguem i amb molt de gust els catalans, si tu no la vols pagar, o et sembla cara ja saps que els de fora del nostre territori no la pagant, i això esta a sols un cents de kms.

#10.2 Terraxa, Terrassa, 04/11/2011 - 10:47

Cartanya, tu no representes a TOTS els catalans. No ets absolutament ningú per dir-me que si no vull pagar me'n vagi.
338 milions a l'any és una aberrant monstruositat que només es pot justificar des de la més profunda ineptitud o des del més miserable sectarisme.
Ets un antidemòcrata