Publicidad
Comunicación · 5 de Agosto de 2015. 08:48h.

TV3, al servicio del proceso

El Sindicato de Periodistas critica la retransmisión en directo de la convocatoria electoral y que Junqueras fuera entrevistado después como "jefe de la oposición"

TV3, al servicio del proceso

Mas, durante el discurso institucional

El Sindicato de Periodistas de Catalunya (SPC) considera que la dirección de TV3 "cometió un grave error de apreciación" en la información que se hizo de la firma del decreto de convocatoria de elecciones, transmitida en directo al inicio del Telediario -al igual que el discurso "institucional" de Artur Mas- y también en la entrevista "institucional" a Oriol Junqueras.

La sección sindical en TV3 manifiesta que "esto no puede ser en una televisión pública" y recuerda que "el primer deber de los servicios informativos es con los espectadores, no con el gobierno ni con ninguna candidatura por amplia que sea". "Puede ser difícil, pero los periodistas, si queremos serlo de verdad, tenemos que marcar distancias con el poder", remarca.

El sindicato también califica de "error" que se presentara a Oriol Junqueras como "jefe de la oposición" porque "ya forma parte de una candidatura conjunta con el actual presidente de la Generalitat". "Provoca que TV3 haga el ridículo y es un motivo de desprestigio para sus profesionales ", critica el SPC.

Finalmente, el SPC pide que "estos errores graves -como la del" CAT ", criticada incluso por el CAC-, no se pueden reproducir en las semanas que nos quedan para las elecciones y, muy especialmente, durante la campaña electoral por 27-S".

Mas, durante el acto de firma del decreto

Publicidad
Publicidad

60 Comentarios

Publicidad
#35 mateu piñol carrió, Argentona, 06/08/2015 - 12:52

Per casualitat has vist els informatius de TV-1? Pots calificar-los d'imparcials? TV-1, segurament saps que ds una TV publica, oi? Pero es la TV "publica" de l'Estat. Es que TV-1 te bula?
Penso que us passeu tres pobles amb la critica a TV-3.
Sigueu una mica mes realustes, mes comprensius.

#35.1 ramon, barcelona, 07/08/2015 - 19:11

jo ja fa temps que tinc des sintonitzats la tv3 el 33 i la resta de canals palmeros del govern
no els veig seriosos ni imparcials

#35.2 Joan, Barcelona, 12/08/2015 - 11:35

És a dir, s'ha de ser "comprensiu" amb les cagades "nostres" per "no fer el joc" als altres, oi?. És això?

#34 la corrupcion informatica, Nos hacen todo linguistas, 06/08/2015 - 09:19

Os recuerdo que el sistema científico
sesudo utilizado, mismo sistema operandi:

Xavi Hernàndez
Xavier Hernández
Javier Hernández
¡¡MADILEÑO!!

#33 TimbalerDelBruch, Bruch, 05/08/2015 - 20:44

I els 'jefassus' de TV3 així com els seus palmeros indepes encara diuen que es necessiten tants diners i tant de personal per ser "com la BBC"....com la BBC!! quina morru que gasten. L'altra nit TV3 va assolir una nova fita (i ja van unes quantes) d'agit prop de catacumba.

#32 puigdalfar, tona, 05/08/2015 - 19:43

Aquests del sindicat haurien de mirar algun dia les teles de Madrid, començant per tve. Allà hi ha pluralisme, sí senyor, i neutralitat i objectivitat i veracitat i... Demaneu-ne, que tenen de tot i més

#32.1 TimbalerDelBruch, Bruch, 05/08/2015 - 20:48

Puigdalfar, així vols anar tu cap a Ítaca? copiant la brossa més inmunda que trobeu a la tele de Madrid?

Jo pensava que erem "diferents"!

Quan miris 13TV i opinions xanclis a l'APM, millor deixa de pensar en lo "burrus" que són a Espanya i accepta que t'estàs mirant en el mirall.

#31 arm, figueres, 05/08/2015 - 17:53

tranquilitat, el CAC investigara d´ofici i sancionara als periodistes de les errades greus a favor de convergencia, jajajajajaja