Publicidad
Comunicación · 22 de Enero de 2013. 18:03h.

TV3 paga sueldos de más de 70.000 euros a 117 personas

Seis trabajadores superan los 100.000 euros anuales

TV3 paga sueldos de más de 70.000 euros a 117 personas

Trabajadores de TV3 dando apoyo a la huelga de funcionarios de junio del 2010

Televisió de Catalunya (TVC) paga sueldos superiores a los 70.000 euros a 117 personas, después de que el fichero con los datos de los trabajadores y el correspondiente sueldo haya ido a parar a algunas cuentas de correo interno por un error informática.

Un total de 42 personas cobran más de 80.000 euros anuales. Y seis de estos trabajadores tienen un salario que va de los 101.635 euros a los 119.810, según naciodigital.cat.

Estos sueldos son los que reciben los trabajadores tras el recorte lineal del 5 por ciento que sufrieron la totalidad de los emolumentos hace unos meses.

Según estos datos, la televisión pública catalana también paga algunos complementos en especie, como el alquiler de la vivienda, a algunas personas que trabajan fuera del país, como podría ser el caso de algunos delegados territoriales. Otros complementos están ligados a una especial dedicación o a una responsabilidad.

El documento ha remarcado desigualdades entre trabajadores de la misma categoría, como la de redactor, donde un empleado asignado a este epígrafe salarial puede ganar entre 22.286 euros y 84.172.

CCOO ha pedido que los salarios de TVC se limiten a un tope máximo de 72.000 euros. Este sindicato ha denunciado que desconoce el sueldo del equipo directivo de la televisión.

Publicidad
Publicidad

44 Comentarios

Publicidad
#29 Glauc, Barcelona, 23/01/2013 - 13:01

La CCRTV és competència deslleial.Que la tanquin.Va tenir sentit per normalitzar el català però ara ja hi ha altres canals que se n'ocupen (tots de perfil baix o molt baix,com TV3 i Cat.Radio,cal dir-ho).No podem tancar quiròfans i mantenir eines de propaganda.Es vergonyós.

#29.1 Joan, Girona, 23/01/2013 - 14:39

Si s'hagués d'exemplificar la demagògia a qualsevol diccionari, podria servir perfectament aquest comentari. Mira el comentari anterior on s'explica el què es pretén des dels mitjans privats i després opina.

#28 Oriol, Barcelona, 23/01/2013 - 12:22

Em sap greu que des d'E-Notícies només es pretengui fer de ramoneta del Grup Godó i desvirtuar el gran model d'èxit que representa Televisió de Catalunya. Cert és que no es pot tolerar l'endollisme ni els sobresous. Però la manera en que aquest mitjà utilitza aquests fets és denigrant i repulsiva

#27 paula, matadepera, 23/01/2013 - 12:13

AIXO ES UN VEGONYA ,SEGUR QUE VAREN COBRAR EL DIA DE LA VAGAS ,OI ?

ON SON LES RETALLADES ????????????????

ENCARA RECORDO EL DIA QUE LA SRA. TERRIBES PLORAVA , PATETIC.

TOTS PLEGATS SON UNA COLLA DE MENTIDERS.

#26 Bernat, Barcelona, 23/01/2013 - 10:01

Després d'aquesta notícia no ens podem queixar si Espanya ens roba. Ens roben nosaltres mateixos. Quan frenarà CiU la disbauxa a TV3? Crec que després de l'acte d'avui al Parlament ja és possible assumir políticament una vaga a TV3 i fer un ERO com cal i rebaixar sous com cal.

#25 que va, que va..., barcelona, 23/01/2013 - 08:47

jo treballo a tv3, no soc cap d'aquests enxufats i qualsevol amic o parent que conec amb titol universitari cobra més que jo de sou anual. I algun més que no té ni titol també, segons quin tipus de feina...! Potser és que se'ls queda algú per omplir sobres, els diners...!

#25.1 Terraxa, Terrassa, 23/01/2013 - 10:01

Efectivament, al món real es cobra segons el tipus de feina, i inclús hi ha gent sense títol que cobra més que altres que no en tenen!!
quines coses, oi?, que et paguin per la feina que fas i no pels teus títols.

#25.2 que va, que va..., barcelona, 23/01/2013 - 14:38

doncs si...treballo matins, tardes o nits... caps de setmana, festius, ponts, nadals i setmanes santes...
no arribo tard i no plego abans d'hora... faig tot el que em diuen sense rondinar... Ho pots dir tu, tot això...?