Publicidad
Comunicación · 20 de Octubre de 2016. 10:15h.

Un periodista de TV3 desea a Forcadell "suerte" en el proceso judicial

La presidenta del Parlament vive "con mucha ilusión" el "mar de esteladas" en el Camp Nou

Un periodista de TV3 desea a Forcadell "suerte" en el proceso judicial

Francesc Latorre, con Carme Forcadell

TV3 ha entrevistado la presidenta del Parlamento, Carme Forcadell, el programa 'Zona Champions' posterior al partido entre el FC Barcelona y el Manchester City en el Camp Nou correspondiente a la tercera jornada de la Liga de Campeones.

El periodista Francesc Latorre le ha pedido una valoración del "mar de estrelladas" que han llenado la grada del Camp Nou horas después de que la Fiscalía le haya acusado de un delito de desobediencia y prevaricación.

La presidenta del Parlamento ha dicho que "lo he vivido con mucha ilusión y muy contenta. Yo siempre defenderé la libertad de expresión y hoy el Camp Nou ha demostrado de nuevo que está a favor de la libertad de expresión". "Como país debemos sentirnos muy orgullosos", ha añadido. 

Carmen Forcadell ha defendido que la exhibición de esteladas en el Camp Nou y ha apuntado que "cualquier bandera, si es democrática, se puede enseñar libremente". "Señora Forcadell, muchísimas gracias y suerte en el proceso", la ha despedido el periodista.

Publicidad
Publicidad

19 Comentarios

Publicidad
#19 Paganini, Chez Fangue, 20/10/2016 - 16:03

Home, les banderetes eren gratis total, si les haguèssin de pagar, ja veuríem quantes n'hauríuen venut, pero logicament els happenings de franc sempre tenen millor resultat que els de pagament.

#18 Karkamal, La Marca Hispànica, 20/10/2016 - 15:03

Bona sort Forcadell! Això ho dic perquè sóc un paio educat però, en veritat, desitjo que la fotin a la garjola, que la inutilitzint (perdó, que la inhabilitin) o que la enviïn a l'exili a l'Afganistan amb els talibans. Però tot això no passarà "y lo sabes Forcadell", per això van de valents

#17 Francesc Gracia, Tiana, 20/10/2016 - 14:34

I què voleu, que li desitgi que vagi a la presó? És pura educació. També se li desitja sort al rival i evidentment vols que perdi. busqueu polèmiques allà on no n'hi ha.

#16 Tirant, Barcelona, 20/10/2016 - 14:21

... de la TV3 ... "tot queda a casa" ...

#15 comentador, DisneyCat, 20/10/2016 - 13:41

NODO3, la tele del Règim.