Publicidad
Comunicación · 22 de Mayo de 2015. 11:44h.

Un subdirector de La Vanguardia tacha de "totalitario" a un dirigente de SCC

Juan Arza ve "histeria" en los tertulianos de La Rambla de BTV

El subdirector de lavanguardia.com, Enric Sierra, ha tenido un enfrentamiento en el plató de La Rambla de Barcelona TV con el miembro de Sociedad Civil Catalana, Juan Arza, y le ha espetado que "eres un totalitario". El periodista ha afirmado "a diferencia de ti, yo no necesito descalificar a nadie!". Previamente, Arza le había dicho al resto de invitados "rebajar la histeria!".

"Sólo quieres hablar contigo, pues habla tú, pero eso es una actitud totalitaria y no es necesario que la hagas. Si, si, totalitario es alguien que sólo quiere imponer su opinión y hoy tú lo estás expresando. Aquí sólo hablas tú y la razón absoluta la tienes tú. Para ti la peseta", se ha quejado Sierra.

Por otra parte, Arza también se ha discutido con el presidente del Centre d’Estudis Estratègics de Catalunya, Miquel Sellarès, después de que éste le pregunte "quién te paga a ti para decir lo que dices?". Arza se ha enfadado y ha dicho "ante insinuaciones como éstas, no me deje responder! Si no me puedo defender, me voy!".

Moment del debate

Sellarés

Publicidad
Publicidad

33 Comentarios

Publicidad
#14 DaniD, BCN (#CUPvERCgència = LaCavernaCatalana), 23/05/2015 - 19:53

Més enllà d'antipaties personalistes, sobta molt el tractament tan discriminatori i injust que donen els mitjans de comunicació catalans subvencionats (o sigui tots) a la SCC, sobretot en comparació a l'ANC.

I ja no diguem les vergonyoses RTV públiques que paguem tots, que menyspreuen mig país.

#13 iñigo, castelló, 23/05/2015 - 14:13

SCC es la voz de la dignidad, del racionalismo y de la libertad en Catalunya. Mucha fuerza para seguir afrontando al antodemocrático poder político que padecemos.

#12 Carles, Barcelona, 22/05/2015 - 17:23

Arza es un profesional de enorme temple, dialogante y sobradamente preparado. Quien le llame totalitario es porque vive en un matrix de cuidado.

#12.1 Xipolleig, Barcelona, 22/05/2015 - 20:49

Doncs ho dissimula molt malament o potser vostè amic Carles és el que viu en un " Matrix de cuidado".
Però com diu la dita, " cap geperut es veu el seu gep".

#11 a, alt emporda, girona, cat, esp, 22/05/2015 - 16:59

Perdona, vols dir catalans independentistes? Per què us atorgueu la representació de tots els catalans?Jo soc catala i espanyol i pensó el mateix que SCC

#11.1 joan, Barcelona, 22/05/2015 - 17:35

I jo també

#11.2 Jordi Costafreda, Sabadell, 22/05/2015 - 19:28

I jo, i molts alttres catalans que anem perdent la por de dir ben alt. Nosaltres som catalans, que es la nostra forma de ser espanyols.

#11.3 Xipolleig, Barcelona, 22/05/2015 - 20:53

Els primers en totalitzar són els de SCC, Sociedad Civil Catalana.
Perquè es fan dir Sociedad Civil Catalana, si només representen una part de la societat ?.
Vosaltres us poseu massa vegades el nom de Catalunya, com si a Catalunya no hi haguessin centenars de milers o milions d'independentistes

#11.4 Josep, Lleida, 22/05/2015 - 22:11

Tu ets espanyol perquè no pots ser altra cosa.. Prouta pena tens de ser un etern immigrant espanyol que resideix a Catalunya i és tan estranger com un marroquí o paquistanés que acaba d'arribar.. No tens dignitat quinqui?

#11.5 Fok, Cojoncillos de la Sierra, 23/05/2015 - 23:04

Jo parlo anglès i no sóc britànic. Tu de català no en tens res. Ets estranger.

#9 Catalufo., El Prat de LLobgregat, 22/05/2015 - 15:37

Perquè alguns españols de be!, odieu tan als Catalufos? , em sento catalá(sóc un catalufo, i que?), no poso negatius a tort i a dret quan un español opina....i no tinc cap mania als españols , al contrari,...doncs perquè aquest odi?, i aquest tal Arza, que li ha fet Catalunya?..

#9.1 Claüc, Sabadell, 23/05/2015 - 10:27

"Catalufo", això de posar negatius i positius a tort i a dret ho fan els del CNI. Pensa que tot d'una, ara fa uns 10 mesos, a e-notícies es va girar la truita, van abundar més els post antiindependentistes i les puntuacions en contra.
Va ser quan algú(CNI) ho va ordenar.